Destek (Ticket) Yönetimi

Özellikle yazılım destek hizmeti veren işletmeler için geliştirilmiştir. Müşterilerinizden gelen destek kayıtlarını açabilirsiniz veya müşteri portalı üzerinden online alabilirsiniz. Destek kayıtlarını kategorilere ayırabilirsiniz. Sözleşme koşullarında ekleyeceğiniz zaman ve destek kayıt sayısı kontrolü yapabilirsiniz. Destek kayıtlarının oluşturulması sırasında müşterinin sözleşmesinin olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Destek modülü raporları ile destek süreçlerinizin tamamını analiz edebilirsiniz.

Ne Yapabilirim?

  • Sınırsız destek kaydı açabilirsiniz,
  • Sözleşme zaman kaydı ve destek sayısı kontrolü yapabilirsiniz,
  • Müşteri portalı ile online kayıt alabilirsiniz,
  • Destek durumları değiştiğinde ekibinize, müşterilerinize online bildirim yapılmasını sağlayabilirsiniz,
  • Tamamlanan destek kayıtları için müşterinizden değerlendirme yapmasını sağlayabilirsiniz,
  • Sözleşme entegrasyonu ile sözleşme kontrolü yapabilirsiniz,
  • Destek kayıtlarının oluşturulma süresinden tüm durum değiştirme süreçlerini tarihsel olarak takip edebilirsiniz,
  • Destek kayıtlarının açık kalma süresini anlık görebilirsiniz.

Hangi Analizleri Alabilirim?

  • Destek Durum Raporu
  • İki Tarih Arası Destek Analizi
  • Aylık Genel Destek Analizi
  • Anlık Destek Kullanıcı Durum Analizi
  • Saat Bazlı Aylık Destek Raporu
  • Gün Bazlı Haftalık Destek Raporu,
  • Saat Bazlı Genel Destek Raporu
  • Günlük Destek Yoğunluk Analizi
  • Aylık Destek Yoğunluk Analizi
  • Kullanıcı Bazlı Destek Yoğunluk Analizi