İş Havuzu Yönetimi

Şirketinizdeki veya ekibiniz üzerindeki iş yığınları tespit etmeniz, kayıt altına almanız ve planlamanız tahmin ettiğinizden çok daha kolay ve keyifli.

Birçok işletme çalışanlarının işlerini takip edemiyor. Bir günlük mesai süresi içerisin de tüm ekip yoğun ve birçok iş ile uğraşıyor. 

- Peki gerçekten verimli çalışıyor muyuz? 

- Daha verimli çalışmak işletmenize ne gibi değerler katar?

- İş yükümüzü personel alımı yaparak nereye kadar kontrol altına alabiliriz?

- Kontrol edemediğimiz işler bize ne kadar ek maliyet getiriyor?

Workroute bu ve benzeri soruların cevabını bulmanı için geliştirildi ve her geçen gün sizlerin beklentileri ile de daha'da geliyor.

 Neden İş Havuzu Yönetimi?

  1. Kişilerin üzerindeki işler şirketinizin veya ekibinizin toplam iş yükünü ölçmenizi sağlar,
  2. Ölçülebilir değerler işinizi daha iyi yönetmenizi sağlar,
  3. Ekibin manuel yaptığı bildirimler otomatik hale gelir! O iş ile ilgili bir gelişme olduğunda ilgili kişiler bilgi sahibi olur,
  4. İş ile ilgili notlar, dokümanlar, takvim eklentisi işinizi farklı alanlarda da daha iyi yönetmenizi sağlar ve kurumsal hafızanıza katkı sağlar,
  5. Kişilerin performansınız ve iş yükü analizini alabilmeniz için iş atamalarını yapmanızı sağlar,
  6. Bekliyor, Başlandı, Tamamlandı statüsündeki işlerin özet toplamlarını ve kişi/departman bazında dağılımlarını görebilirsiniz,
  7. İşlerin ön gördüğünüz sürede tamamlanıp tamamlanmadığını görürsünüz. Bu sayede işletme zaman etütlerinizi yapabilirsiniz,
  8. Takipçi özelliği ile işi takip edecek kişilerin iş ile ilgili gelişmelerden haberdar olmasını sağlarsınız,
  9. İşlerin planlanan sürelerde bitip bitmediğini tarih ve saat olarak takip edebilirsiniz.
  10. İşin ne kadar zamandır? Beklediği, ne kadar sürede kapandığı bilgisini alabilirsiniz.