Yenilikler

Nisan 2020,

1- Veri aktarım modülü yenilendi,
2- Veri aktarım şablonları oluşturuldu,
3- Destek modülüne yeni özellikler eklendi,
4- Destek modülünde iş ataması yapmadan kapatılması ve zaman kaydı girilmesi sağlandı,
5- Müşteri modülü destek sekmesi eklendi,
6- Parametre ayarlarında iyileştirmeler yapıldı,
7- Müşteri portalı iyileştirildi,
8- Müşteri portalına konuşmalar özelliği eklendi.
9- Kişiler modülünde görsel iyileştirmeler yapıldı.

Mart 2020

1- Fırsat ve faaliyet modülünü yayınlandı,
2- Müşteri kart detaylarına fırsat ve faaliyetler sekmesi eklendi,
3- İşlerim modülünde görsel iyileştirmeler yapıldı,
4- İşlerim giriş formu sadeleştirildi,
5- Fırsat ve faaliyet analizi raporu eklendi,
6- Müşteri listesinin excel'e kolon bazında seçim yapılarak aktarılması sağlandı,
7- Kişiler modülüne kişi analizi özelliği eklendi,
8- Kişiler modülüne değerlendirme özelliği eklendi.

Şubat 2020

1- Sözleşme modülü yayına alındı,
2- Ürünler modülü yayına alındı,
3- Sözleşme yenileme analizi raporu ile sözleşme kategorileri, sözleşme etiketleri ve müşteri bazında aylık, yıllık analizlere erişim sağlandı,
4- Sözleşme kategori analizi raporu sayesinde kategori bazında detaylı analiz alınması sağlandı,
5- Sözleşme etiketi analizi raporu sayesinde kategori bazında detaylı analiz alınması sağlandı,
6- Müşteri kartlarına sözleşme tabı eklendi. Müşteri kartları içinden müşteri ile yapılan sözleşmelere kullanıcının kolay bir şekilde erişimi sağlandı,
7- Müşteri kartlarına parametreler tabı eklendi. İlk olarak sözleşme ile ilgili bir parametre eklendi. İlerleyen süreçlerde müşteri ile ilgili farklı parametreler eklenmesi planlandı.

Ocak 2020

1- Notlar modülü ana sayfaya eklendi. Bu sayede modüller üzerinden girilen notların tekbir modül üzerinden görüntülenmesi ve bağımsız yeni not girilmesi sağlandı,
2- Not etiketi özelliği yayına alındı. Notlarınızı kendi içinde etiketleyerek filtrelerde kullanılması sağlandı,
3- Müşteri kartlarına notlar tabı eklendi. Müşteri kartları içinden müşteri ile ilgili notlara kolay erişim sağlandı.

Aralık 2019

1- Müşteri kartlarına girilen açıklamanın parametrik olarak müşteri seçildiğinde bilgi notu olarak gelmesi sağlandı.

Kasım 2019

1- Senpulse entegrasyonu sağlandı. Bu sayede senpulse kullanıcıları kişi kartlarında posta listesi seçimi yapabiliyor. Posta listesi seçimini senpulse üzerinden entegre ediliyor ve tekrar aynı kaydın sendpulse'a girişine gerek kalmıyor.

Ekim 2019

1- Maliyet modülü eklendi. Bu modül ile birlikte kullanıcılara saat maliyet bilgisi girilmesi sağlandı. Aynı zamanda müşteri kartlarına ücretlendirme modülü eklendi. Ücretlendirme modülü ile çalışan bazında veya sabit  ücret bazında maliyet hesaplanması sağlandı,
2- Kullanıcı bilgilerine saat maliyeti'nin girilebilmesi sağlandı,
3- Zaman kayıtları'na maliyet çarpanlarının aktarılması sağlandı.

Kasım 2019

1- Yetki grubu modülü eklendi. Müşterilerin ve kullanıcıların yetki grubuna göre kayıtları görüntüleme yetkisi verildi,
2- Yönetici özet ekranına "Haftanın En Çok Kullanılan Kategorileri" eklenti,
3- Yönetici özet ekranına "Hafta'nın Etiketi" eklendi.