Ekip Yönetimi

Ekibini yönetmek, Workroute ile artık çok daha kolay. 

Workroute iş metodu sayesinde işlerinizi daha iyi takip eder, ekibinizi daha iyi yönetebilirsiniz. Eğer proje ve müşteri bazlı iş yönetimi yapmak isterseniz size çok pratik bir yapı sunuyoruz. Yapmanız gereken tek şey, kategori ve etiketler ile işlerinizi doğru tanımlamanız.

İşletmelerdeki iş verimsizliğinin en büyük nedenlerinden bir tanesi, işi yapacak kişinin üzerine iş atamasının yapılmasına rağmen, işin durumunun pratik bir şekilde takip edilememesidir.

Peki neler yapabilirsin?

  1. Proje bazında iş atama,
  2. Proje ve müşteri bazında iş atama,
  3. Proje ve proje yapı taşına göre iş atama,
  4. Müşteri bazında iş atama,
  5. Müşteri ve proje bazında iş atama,
  6. İşleri kategorilere ayırma,
  7. İş etiketleme,
  8. Alt iş oluşturma,
  9. İş dokümanları ekleme,
  10. İş notları ekleme,
  11. İş planlama,
  12. İş zaman kaydı takibi,
  13. Takipçi atama,
  14. İş onaylama ve reddetme,
  15. İş başladı, yapılıyor, tamamlandı süreçlerinin takibi,
  16. Tüm aşamalarda takipçi bildirimleri,
  17. İş listeleri oluşturma,
  18. Gelişmiş filtreleme,
  19. İş yükü analizi.

Her geçen gün yeni özellikler eklediğimiz iş modülümüzü kullandığınızda, kimin üzerinde ne kadar iş olduğunu ve iş yoğunluğunu daha iyi takip edebileceksiniz.  


Kayıt Ol!