Ekip Yönetimi

Ekip yönetmek zordur? ama Workroute iş metodunu uyguladığında hem işlerini daha iyi takip edersin, hem de ekibini daha iyi yönetebilirsiniz. Eğer proje ve müşteri bazlı iş yönetimi yapmak istersen sana çok pratik bir yapı sunuyoruz. Yapman gereken tel şey kategori ve etiketler ile işlerini doğru tanımlaman.

İşletmelerdeki iş verimsizliğinin en büyük nedenlerinden bir tanesi işi yapacak kişinin üzerine iş atamasının yapılmasına rağmen, işin durumunun pratik bir şekilde takip edilememesi.

Peki neler yapabilirsin?

  1. Proje bazında iş ataması,
  2. Proje ve müşteri bazında iş atama,
  3. Proje ve proje yapı taşına göre iş atama,
  4. Müşteri bazında iş atama,
  5. Müşteri ve proje bazında iş atama,
  6. İşleri kategorilere ayırma,
  7. iş etiketleme,
  8. Alt iş oluşturma,
  9. İş dokümanları ekleme,
  10. İş notları ekleme,
  11. İş planlama,
  12. İş zaman kaydı takibi,
  13. Takipçi atama,
  14. İş onaylama ve reddetme,
  15. İş başladı, yapılıyor, tamamlandı süreçlerinin takibi,
  16. Tüm aşamalarda takipçi bildirimleri,
  17. İş listeleri oluşturma,
  18. Gelişmiş filtreleme,
  19. İş yükü analizi.

Her geçen gün yeni özellikler eklediğimiz iş modülümüzü kullandığında kimin üzerinde ne kadar iş var? İş yoğunluğun nedir? daha iyi takip edebileceksin.