İş Yönetimi

Şirketinizdeki veya ekibiniz üzerindeki iş yığınlarını tespit etmeniz, kayıt altına almanız ve planlamanız artık tahmin ettiğinizden çok daha kolay ve keyifli.

Birçok işletme, çalışanlarının işlerini takip edemiyor. Bir günlük mesai süresi içerisinde, tüm ekip yoğun ve birçok iş ile uğraşıyor. 

- Peki gerçekten verimli çalışıyor musunuz? 

- Daha verimli çalışmak işletmenize ne gibi değerler katar?

- İş yükünüzü personel alımı yaparak nereye kadar kontrol altına alabilirsiniz?

- Kontrol edemediğiniz işler size ne kadar ek maliyet getiriyor?

Workroute bu ve benzeri soruların cevabını bulmanız için geliştirildi ve her geçen gün sizlerin beklentileri ile gelişmeye devam ediyor.

 Neden İş Havuzu Yönetimi?

  1. Kişilerin üzerindeki işler şirketinizin veya ekibinizin toplam iş yükünü ölçmenizi sağlar.
  2. Ölçülebilir değerler işinizi daha iyi yönetmenizi sağlar.
  3. Ekibinizin manuel yaptığı bildirimler otomatik hale gelir. O iş ile ilgili bir gelişme olduğunda ilgili kişiler bilgi sahibi olur.
  4. İş ile ilgili notlar, dokümanlar, takvim eklentisi işinizi farklı alanlarda da daha iyi yönetmenizi sağlar ve kurumsal hafızanıza katkı sağlar.
  5. Kişilerin performans ve iş yükü analizini alabilmeniz için iş atamalarını yapmanızı sağlar.
  6. "Bekliyor, Yapılıyor, Tamamlandı" statüsündeki işlerin özet toplamlarını ve kişi/departman bazında dağılımlarını görebilirsiniz.
  7. İşlerin ön gördüğünüz sürede tamamlanıp tamamlanmadığını görür, bu sayede işletme zaman etütlerinizi yapabilirsiniz.
  8. Takipçi özelliği ile işi takip edecek kişilerin, iş ile ilgili gelişmelerden haberdar olmasını sağlarsınız.
  9. İşlerin planlanan sürelerde bitip bitmediğini tarih ve saat olarak takip edebilirsiniz.
  10. İşin ne kadar zamandır beklediği, ne kadar sürede kapandığı bilgisini alabilirsiniz.

Peki neler yapabilirsin?

  1. Proje bazında iş atama,
  2. Proje ve müşteri bazında iş atama,
  3. Proje ve proje yapı taşına göre iş atama,
  4. Müşteri bazında iş atama,
  5. Müşteri ve proje bazında iş atama,
  6. İşleri kategorilere ayırma,
  7. İş etiketleme,
  8. Alt iş oluşturma,
  9. İş dokümanları ekleme,
  10. İş notları ekleme,
  11. İş planlama,
  12. İş zaman kaydı takibi,
  13. Takipçi atama,
  14. İş onaylama ve reddetme,
  15. İş başladı, yapılıyor, tamamlandı süreçlerinin takibi,
  16. Tüm aşamalarda takipçi bildirimleri,
  17. İş listeleri oluşturma,
  18. Gelişmiş filtreleme,
  19. İş yükü analizi.