Müşteri Portalı

Müşterileriniz destek taleplerini telefon veya e-posta ile iletiyor olabilir. Bu durumda hangi müşteriniz, ne zaman talepte bulundu, talebin durumu nedir? Şuan bir kişi bu talep ile ilgileniyor mu? gibi bir çok konuyu geri bildirimler ile almanız gerekiyor. Eğer müşteri portalı kullanmıyorsanız bu bilgilerin her birine ulaşmak için ciddi bir telefon veya e-posta trafiğine katlanmanız gerekiyor.

Müşteri portalı sayesinde müşterilerinize vereceğiniz veya kendi tanımlayacakları kullanıcı bilgileri ile portala giriş yapabilirler. Portal üzerinden talep iletebilirler. Destek talepleri anında destek modülüne düşecektir ve ilgili kişi talep ile ilgili işlemlere hemen başlayabilir.

Nasıl çalışıyor? Özellikleri Neler?

  • Destek portalı sınırsız kullanıcıdır. Enterprise paket kullanan tüm müşterilerimiz ücretsiz olarak müşteri portalına sahip olabilirler,
  • Müşteriniz portala kayıt olmak için kayıt ol seçeneğini tıkladıktan sonra vergi numarasını girmesi yeterlidir. Müşteri kartı ile eşleştirme yapar ve anında giriş sağlayabilir,
  • Müşteriniz ve destek veren çalışanınız canlı sohbet yapabilir,
  • Destek talebi oluşturduğunda süreci anında görüntüler ve hangi aşamada olduğunu takip edebilirsiniz,
  • Destek taleplerinize doküman ekleyebilirsiniz ve ihtiyacınız olan dokümanı portal üzerinden indirebilirsiniz,
  • Destek talebi oluşturduğunuzda ekran görüntüsü, hata mesajı vb. ekli dosya ekleyebilirsiniz,
  • Her aşamada e-posta ve sms ile bilgilenirsiniz.

Her Adımdan Anında Haberdar Olun!


Tarihçe Özelliği İle Destek Süreçlerini Ölçebilirsiniz!

Destek kayıtlarının ilk oluşturma aşamasından, kapatılma sürecine kadar tüm zaman bilgilerini görebilirsiniz. Ne zaman ve hangi saat de hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz. Toplam destek kayıtlarının açık kalma süresini anlık görebilirsiniz. Ne zaman açılmış, ne  zaman tamamlanmış ve kapanmış takip edebilirsiniz. 

Destek süreçlerinde zaman kayıtlarının verilmesi destek performanslarınızın ölçülmesi açısından da önemlidir. Hem ekibinizin performansını ölçebilir, hem de herhangi bir itiraz durumunda müşterinize anında detaylı bir bilgi verebilirsiniz.