Müşterileriniz destek taleplerini telefon veya e-posta ile iletiyor olabilir. Bu durumda “Hangi müşteriniz ne zaman talepte bulundu, talebin durumu nedir, şu an bir kişi bu talep ile ilgileniyor mu?” gibi birçok konuyu geri bildirimler ile almanız gerekmektedir. Eğer müşteri portalı kullanmıyorsanız bu bilgilerin her birine ulaşmak için ciddi bir telefon veya e-posta trafiğine katlanmanız gerekiyor.
Müşterileriniz sizin vereceğiniz veya kendi tanımlayacakları kullanıcı bilgileri ile portala giriş yapabilirler. Portal üzerinden talep iletebilirler. Destek talepleri anında destek modülüne düşecektir ve ilgili kişi talep ile ilgili işlemlere hemen başlayabilir.
Nasıl çalışıyor? Özellikleri Neler?
Tarihçe Özelliği ile Destek Süreçlerini Ölçebilirsiniz!
Destek kayıtlarının oluşturulma aşamasından, kapatılma sürecine kadar tüm zaman bilgilerini ve hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz. Destek kayıtlarının toplam açık kalma süresini anlık olarak görebilirsiniz. Ne zaman açıldığını, ne zaman tamamlandığını ve kapandığını takip edebilirsiniz.
Destek süreçlerinde zaman kayıtlarının verilmesi, destek performanslarınızın ölçülmesi açısından da önemlidir. Hem ekibinizin performansını ölçebilir, hem de herhangi bir itiraz durumunda müşterinize anında detaylı bilgi verebilirsiniz.