Proje Yönetimi Nedir?

31 Mart 2021
Blog Proje Yönetimi Nedir?

Hedeflediğiniz yere gelmeniz için en başta #planlı olmak gerekmektedir. Küçük hedeflerle başlar; ilerledikçe #hedefleri büyütürsünüz. Hedefler büyüdüğünde hatanızın az, kalitenizin çok olması işin altın kurallarından biridir. Peki, işler büyüdüğünde az hata gerçekleştirmek hatta hiç hata yapmamak... İmkânsız mı? Asla. Zor mu? Bizce fazlasıyla.  Çünkü odaklandığınız tek şey projenizden ziyade ekip arkadaşlarınız, atadığınız işlerin kontrolü, toplantılar, isteklere geri dönüş sağlama... Liste uzar da uzar aslında. Hem hata şansınızı oldukça minimuma indirme hatta yok etme şansınız varken niye kendinizi yoruyorsunuz ki? İlk önce #ekibinizle işe başlamadan oturup bir plan çizelgenizi oluşturmanız, oluşacak iyi kötü tüm olasılıkları değerlendirmek size büyük avantaj katacaktır. 

Biz buna #proje #yönetimi diyoruz. Aslında ekip arkadaşlarınızla proje yönetiminin ne olduğunu bilmeniz gerekmekte. Size ufak ipuçları verelim. 

Proje yönetimi, projenin hedeflediğiniz yere ulaşıp bitirilmesi için işlerin planlanması, organize olunması ve disiplinli bir şekilde yönetilmesidir. İyi bir proje yönetimi yapmak istiyorsanız kriz anında yaşanacak sorunun kolaylıkla çözülmesini, işlerin birbirine karışmamasını sağlamanız, başlama, planlama, yürütme, izleme ve kontrol sürecinin planını çıkartmanız gerekmektedir. 

Önünüze belki de çok istediğiniz bir proje geldi, yönetiminizi iyi yapmadınız tüm işleriniz karıştı veya aniden bir kriz anı oluştu ve istediğiniz o proje de başarıya ulaşamadınız. Niye kaybeden olasınız ki? Hem de kazanma şansınız varken. 

Biz Workroute ile sizin için tüm bu süreci hafifletecek, işleri keyifli hale getirecek ve başarıya ulaşmanız için arkanızda olacağız. Sayfamıza göz atmayı unutmayın, ne demek istediğimizi daha iyi anlayacak, ve kazanacaksınız!