Herkes işletmesinin iyi bir yere gelmesi için saatlerini, günlerini belki yıllarını harcıyor. Peki siz #verimli çalışıyor musunuz?
Hayatınızla ilgili bir plan çizelgesi oluşturmak sizi her zaman bir adım öne taşır. Planlı ve programlı çalışmanın #iş verimliliğinizi nasıl büyük ölçüde arttıracağını tahmin edebiliyorsunuzdur. Sadece iş hayatınızda da değil, planlı olmak hayatınızın her alanında sizi istediğiniz noktaya taşıyabilir. Hiç ‘Plan yapsaydık daha verimli bir gün geçirirdik’ dediğiniz olmadı mı? Veya plansız geçirdiğiniz günlerde ilerleme kat ettiğiniz zamanlar, #plan yaparak daha verimli geçirdiğiniz zamanlardan daha mı fazla? Bizce bu çok zor bir ihtimal. Günün sonunda plansızlığın getirdiği eksiklikleri göreceksiniz.
İş hayatınızda planlı ve programlı çalışmanın sonucunda geriye mutlu bir işletme kalır. Ekibinize sözlü olarak görev atması yaptığınızda unutulma, işlerin karışma oranları oldukça fazladır. Bu durumun farkında olan işletme sahipleri çalışanlarına görev atayabilecekleri ve bu görevleri takip edebilecekleri yazılımlara yönelmeye başladılar. Peki işletmenize bu uygulamalar ne gibi yarar sağlayacak beraber inceleyelim;
Uygulama sayesinde işlerinizin akışını hızlandırabilirsiniz. Çalışanınıza bir görev atayarak, görevin hangi noktada olduğunu takip edebilirsiniz.
Görevi atadığınızda işin başlangıç ve bitiş zamanını belirleyerek, çalışanınızın işe ayırdığı zamanı görebilirsiniz. Süreleri yaklaşan görevler için hatırlatıcı ayarlayarak işlerin aksamasına izin vermezsiniz.
Çalışanlarınızın işteki performansını ölçebilirsiniz.
Atadığınız görevleri müşterilerinizle ilişkilendirerek, görevin durumunu ve hangi aşamada olunduğuna dair bilgileri müşterinizle paylaşabilirsiniz. Böylelikle müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz.
Sözlü görev atamalarında karşılaşılan yanlış anlaşılmaları ortadan kaldırarak, planlı ve performanslı çalışabilirsiniz. Unutmayın, söz uçar yazı kalır demişler.
Sizde Workroute kullanmaya başlayarak günün sonunda #ekibinizle verimli geçirilmiş bir günün tadını çıkarabilirsiniz.